heeeej.

haaallojsan mina vänner!

nu var jag snabbare än vanligt på att lägga in ett inlägg va? ;)
lillan sover, så jag passade på!
Har ju nya bilder på min skönhet som är jäääääätte söta!
till och med när hon ler! :D


Idag har vi inte gjort så mycket faktiskt. Towa har varit hos sin pappa från 11-13.00
och sen tog jag över henne, så gick vi och handlade ett par pilotglasögon och en plånbok!
Imorgon är det föräldrarkurs.. och sen i övermorgon ska jag kolla på hennes bebisbilder hos fotografen och beställa några hem, sen ska jag själv klippa mig :)
har nog glömt att berätta att jag har färgat håret! till röd/brun :)
sen på fredag är det BVC.. hoppas hon har gått upp mycket! :D

hehe, imorgon får ni även kanske bilder på hennes gips-tavlor med hand&fotavtryck! :)
nej, nu vaknade snäckan, så nu e det dags att gå!

Kram på er tills nästa gång! :)







gaaaaaaaash, min kärlek till dig älskling...går inte att beskriva på något sätt! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0