6 juli 2011

tjenixen gott folk!

 

det händer inte så mycket med saker och ting.. skrämmas är nog bara lite roligt :)

Idag har det inte hänt allt för mycket heller, vi har varit i stan med nattis & eddie <3 och vi har haft mega roligt!
towa har varit så mysig, (som hon alltid är hihi) min prinsessa, bara min prinsessa<3

imorgon blir det falsterbo hela dagen med världens bästa veronica! Ska både kolla på saker till towas nya ponny som heter prins mio :) saker till mig själv, och även kolla på ponnyhoppning om jag har råd (A) hihi
nu sover iallafall towa, men det är så ljust så jag tvivlar starkt på att hon kommer sova för natten nu!

men jaja, ni får ha det så bra, för det har fan ta mig jag! MOHAHAHAH

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0