5 juli 2011

hejsan bloggen! :)
sorry för att jag inte uppdaterade igår, vi hade bella här och sen mös vi med mammsen/mormor!
men idag är jag tillbaka!
Idag ska jag och fialisa ner till staden för att fika med en snygging som heter linnea! ur härlig tjej verkligen!
efter det blir det att träffa min vän alexandra som också ska få bebis snart - om 8 dagar är han beräknad!
så vi ska snacka lite och sånt! eventuellt sista gången jag träffar henne innan hon fått bebis <3 aaaarh det är så kul att se andra vara gravida och det är så kul att kunna kalla dom tjockisar! :D tur är att dom inte tar det på allvar! ;)
aja... imorgon ska jag nog till sjöbo, och hälsa på gamla friends! :)
nu orkar jag inte skriva mer, kraaam
borsta tänderna är det roligaste!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0