13 juli 2011

det händer inte så mycket!
men ändå händer det så extremt mycket!


Dagarna rullar på som vanligt och towa är på mystiden nu.. så det är det enda hon vill! kan inte lägga henne på gymmet innan hon börja gala efter 2 minuter.. mitt solsken <3

Towa har både badat i sin lille pool, och i en stor pool dom sista dagarna!

och en jätte stor lycke kram till min fina vän alexandra som fått sin son! åååh så glad jag är för henne..
jag är lite konstig.. jag blir jätte glad när andra får barn, och jag blir bara mer sugen på en till hela tiden!
men tyvärr är mitt mål 2 barn, sen vill jag inte ha fler.. för jobbigt! men jag vill ha ett syskon till towa!
blir det en flicka, så ska hon heta sienna & blir det en pojke ska han heta dominic :) ååh vad jag längtar!
jag vet att jag är knäpp som redan har bestämmt namn, men jag är sååååå sugen!
fast nu njuter jag av tiden med min underbaraste prinsessa <3


Ni som har kommenterat anonymt, om det nu inte är tommy.. tycker jag att ni ska vara tysta. Ni vet inte ett dugg om vad som hänt, och jag och tommy har olika versioner. Så tills någonting händer, så shut up.. okej? :) tack!


Tyvärr är familjecentret stängt tills den 10 augusti.. :/ så jag och towa får hitta bebisar någon annanstans!
och den 6 augusti ska min älskling ta sin 5 månaders vaccination! :( stackare!

och nästa vecka är min lägenhet klar, hoppas då att jag får "flytta in" :) mysigt ska det bli.. renovera towas rum med mysiga saker, och fixa mitt eget.. utan att någon kan säga någonting eller ska klampa in och vill renovera! :)

aja, nu fixar 2 st en header till mig.. så snart kommer det upp en ny header! :) kram från mig och prinsessan



Kommentarer
Emma

Hej Lizette & Towa :)

Du? Jag bara undrar en sak:)

När du har flyttat in i din nya lägenhet med Towa , kunde du fota hur det såg ut för det första gången sedan kunnat fota efter bilder ?

Alltså hur det ser ut efter du har fixat till lite i lägenheten? :)

Tacksam för svar !

Kram <3

2011-07-15 @ 23:45:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0