17 juni 2011

Hej Lizette & Towa :)
Du? Jag bara undrar en sak:)
När du har flyttat in i din nya lägenhet med Towa , kunde du fota hur det såg ut för det första gången sedan kunnat fota efter bilder ?
Alltså hur det ser ut efter du har fixat till lite i lägenheten? :)
Tacksam för svar !
Kram <3


Svar på kommentar:

Hejsan! Det är såhär, att min lägenhet är uppe på vår ovanvåning i vårt hus! Vi har byggt om så att det blivit en liten mysig lägenhet med egen ingång och ett rum till towa medans jag får ha mitt rum i "storarummet" som det ska bli :) När jag även bestämmt mig för att absolut bo "hemma" ett tag till så gör vi även ett kök med i "lägenheten" då det redan är rör uppdragna eftersom det har varit en lägenhet en gång i tiden innan! :) 
Men visst kan jag lägga in bilder före & efter.. men först måste jag laga min skärm på min lille data då före bilderna är där.. har liksom glömt att fota nya!
Kram :)


Fick en kommentar om vart dopbilderna tog vägen.. här är dom! :) några stycken...

Dagarna har rullat på och idag var jag och towa faktiskt hemma hos alexandra och towas "pojkvän" fabian! Han är så jädrans söt den ungen asså! 6 dagar gammal idag.. helt sjukt som tiden går snabbt! 
Och nu sådär på kvälltvisten fick min mamma vara barnvakt i en halvtimme då jag ville ner till stranden och kolla på när en familj och deras vänner skulle släppa upp 22 hjärtformade ljuslyktor och gratta deras familjemedlem/tvilling Malin Cammerö som tyvärr avled i cancer för någon vecka sen. stora styrkekramar till familjen cammerö! :'(

Imorgon blir det in till staden med alexandra & fabian och såklart min fina towa <3 för vi ska åka och titta på en rysk segel båt som heter STS SEDOV! skit cool! sedan blir det väl en runda i stan och checka lite! 

Kram på er därute! Godnatt!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0