...

helt jävla sinnesrubbad är du.

gud vad jag hatar dig.



halloj mina vänner.. här sitter jag hos älskade gelan och har sovit här sen i fredags med towa.. det har funkat jätte bra, och towa har sovit RIKTIGT bra här. skönt för både henne och mig :)
för en liten stund sen så kom min mamma och skulle hämta mig.... men nä usch. jag är riktigt irriterad på henne fantamig.
Jag tänker INTE ha towas dop på en raggarklubb med bar?! noway.
mamma och towas pappa försöker övertala mig. men jag ska nog göra mamma beskymmerslös och flytta hemifrån. långt bort! och ska jag vara snäll, så får väl tommy flytta med. för jag PALLAR VERKLIGEN INTE detta.
så aaaaaaaaaarg jag är.

ha det bra mina vänner, vi hörs snart igen! kanske ikväll :) kramen.

/ pussen från towa och mig (Y)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0