30 juni 2011

- till anonym: jag har ju inte tatuerat mig än om du inte läst det?

- och till antingen samma eller annan anonym: jag har inte alla presenterna? 





Hejsan gott folk!


Igår tillbringades nästan hela dagen på svedalabadet med nathalie och hennes 2 småbrödrar. Det var jätte trevligt och towa badade faktiskt fast det var jätte kallt i vattnet! min duktiga prinsessa <3
Sedan vart det hem och mysa lite med mamma, och towa åt morot/potatis igår och det tyckte hon var godast.. för hon har börjat avta på smakerna hon får nu, så nu är det inte lika gott längre?! men igår tyckte hon det var gott iallafall :) 

 

Idag bjuds det på sol, sol, sol och yttreliggare lite sol! Och eftersom det är så fint väder så tänkte jag åka ut till världens bästa familj - familjen palm, och köra lite häst ner till stranden! :) hoppas cola älskling ska gå idag (A) och sen blir det av hemmåt mot trelleborg och lämna towa till pappa, och sedan vid 6 ska vi åka till citygross och handla godis, för vi ska ha en liten myskväll idag <3 för imorgon bli towa 4 månader! :D stoooor flicka!



Kram från mig och prinsessan! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0