3 juli 2011

goa läsare!

det har faktiskt inte hänt någonting för min och towas del på hela helgen.. vi har bara varit hemma, myst och degat! skönt har det varit men jag känner att jag kanske vill gå ut och gå för att få lite luft? har som sagt bara suttit inne i 2 dagar i rad... usch vad tråkigt! hehe!
Men imorgon bär det faktiskt av mot falsterbo för att hälsa på goa vänner, njuta av dagen och visa upp min lilla prinsessa för allt folk som inte sett henne! :D
sen på tisdag bär det av till sjöbo till saknade anna & lennart från möllers tivoli! sitta och snacka litta skit med dom och bara ha allmänt mysigt! :)
ni får ha det så jätte bra mina vänner! kram på er

min fina batida de coco <3 du skulle blivit min, men dom tog livet ifrån dig...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0