2 juli 2011

förstår fortfarande inte vad som pågår, hur man kan vara en sån idiot som dem personerna är!


fick reda på en rätt mobbad sak igår..... en persons jobb-kompisar kollar min blogg, och berättar vad jag skriver om den personen, rätt roligt, för dom jobbarkompisarna är feta lögnare?! :) HAHA! jag har aldrig någonsin kallat en person för häxa, så det där borde ni nog läsa om människor! 

 

aja, nu tycker jag bara synd om min dotter som hon ska få bli "förhandlad" om.. men det gör ingenting, jag vinner, så ni kan tro på att ni vinner hur mycket som helst, men det kommer aldrig gå, för han kan inte ta hand om min prinsessa, han beter sig som en 12åring.

 

 

sorry för omständigheterna! ville bara skriva av mig lite ;) idag regnar det och är förjävligt, jag vaknade vid 8 och hittade min prinsessa liggandes såhär:


men det ser väl mysigt ut? eller? HAHA! 

Idag ska vi också bara vara hemma under dagen och umgås med lilla bellsi, min bästa vän <3

Sen ikväll ska vi dra till höllviken, för att jag och gelan (som jag bodde hos för ett tag sen) vi ska till falsterbo och ha det allmänt partyparty! Sen imorgon blir det också en chill dag, och på måndag ska jag åka och ta på pass på lilltösen, vi ska till socialen och lämna in papper så jag kan få lägenhet snart, långt här ifrån ;) och sedan den 28 åker vi till tyskland i 1-2 veckor! massor av myyyys! :D

hoppas ni ska göra något roligt/mysigt idag, för det förtjänar alla! förutom några få personer...

förresten.... towas namnnappar har också kommit... dom kom igår!



PUSSSSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0