1 juli 2011

Idag blir min underbara dotter 4 månader, helt sjukt som tiden springer iväg! jag älskar dig towa <3




aja, igår hände någonting som jag nästan väntat på men som vände mitt liv upp och ner. Gråter fortfarande hela tiden, somnade gråtandes med towa bredvid mig, ville inte släppa henne.. 

idag ska vi iallafall iväg och ta pass på towa, för vi ska snart åka till tyskland weeeehooo!

mår inte bra till 50 procent ens så jag är inte så rolig att snacka med idag.
men ni får ha det så bra för oss, för det kommer nog inte jag ha <3

 

min underbara lille dotter, jag älskar dig över allt annat och jag tänker inte leva mitt liv utan dig, idag blir du 4 månader och dom 4 månaderna har varit dom bästa i mitt liv, jag tänker fortfarande tillbaka på dagen du föddes, när du fördes upp på mitt bröst och jag log mot dig och sa "mamma är här"! jag kommer aldrig glömma den dagen, du är mitt liv <3 i love you most





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0