Första mobilbloggningen! Hej bloggen! Rätt...

268640_101502480 (MMS)

Första mobilbloggningen! Hej bloggen! Rätt ofta i veckorna har jag umgåts mycket med tant hannah, och det är alltid lika trevligt.. Towa mår bra och kan sitta själv nu, hon är så duktig! Imorgon ska jag och prinsessan åka till öppna förskolan och leka lite där, ska även på baby rytmik, vilket jag tror hon skulle gilla! :) Och nästa vecka flyttar jag upp till mig lägenhet och då blir det massor av tid att ägna till att fixa den! Både towas rum och mitt rum ska fixas! :) Måste även säga grattis till alexandra som fick sin älskade son idag - fabian henrik berg! Önskar er all lycka till, och vi ska ha det så roligt nästa sommar! :D hihi! Aja, nu ska jag faktiskt gå och lägga mig. Kram på er...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0