12 veckor kvar!

Hej mina goa vänner! :)




"marica" bv <3
det måste verkligen kännas bra att du har hela din familj som stöttar dig. vad har din pappa sagt om deet? lizette, du ger mig rysningar när jag läser dina fina inlägg :O

- marica älskling, det känns riktigt bra faktiskt! :)
min pappa är faktiskt väldigt glad över att bli morfar, även om han också tycker jag är lite för ung som alla vi andra gör, men han ser fram emot det och finns där för mig! <3
jag kan inte ge rysningar över det jag skriver, men min kärlek till dig kanske kan? ;)
i love u



"rebecka"
Visst, jag förstår att du är glad för ditt barn, men om jag uppfattade det rätt så var inte det här barnet väntat, utan var ett misstag eller ditt eget slarv med att inte skydda dig och tänkte inte på konsekvenserna. Det är ju inte så jävla rättvist mot barnet heller att ha en ung mamma som måste fokusera på skolan och som inte kan finnas där 24/7 som en mamma i typ 25 - 35 års åldern kan när hon tar mamma ledigt. Jag antar att du framöver kommer att fokusera på att utbilda dig så du kan ensam försörja för dig och ditt barn - vore det inte bättre om du hade väntat tills tiden var rätt istället för att sätta ett barn till världen som inte får växa upp med en älskande pappa vid sin sida och en mamma som kan fokusera 100% på barnet ?

grattis till att bli en 16 årig mamma.



- rebecka, jag ska inte gå i skolan när jag får towa.. jag får mamma ledigt som alla andra mammor? ;)
klart jag kommer fokusera på att utbilda mig, sommaren 2012 när jag börjar gymnasiet! men bara för att jag fokuserar på skolan, innebär det inte att jag inte ger 100% till min dotter... hon ska ju faktiskt gå på dagis som alla andra barn?
såklart hade det varit bättre om jag väntat några år, men gjort är gjort och det går inte att ändra på, och dessutom så får hon växa upp med en pappa som älskar henne... har jag sagt motsatsen? ;)
inte för att vara elak, men du borde nog ta reda på lite mer saker innan du påstår något, för det jag precis svarade dig på, finns nästan överallt i bloggen?! :)





Åter till er mitt goa folk.. Idag blev det ju såklart skolan, och det gick väl bra.. förutom att jag kanske hatar "utl*nningarna" som är så himla coola när dom är kaxiga.. men det får man leva med!
Men innan jag stack till skolan, satte jag mig vid datan och kollade runt lite till "bumpy ride" och då börjar towa som vanligt få lite adhd.. antingen tycker hon låten är super cool, eller bara rent ut sagt förjävlig!
- kan det vara så att hon har en liten "bumpy ride" där inne maybe? ;) hehe

Efter skolan åkte jag hem till stephanie en runda för att sen åka till stallet och hälsa på hårbollen nellie, och det var faktiskt väldigt härligt.. men det märks att jag inte har så bra kondition, för jag blev andfådd när jag kom inte efter att ha hämtat nellie i hagen, så det blir att börja vara ute och gå lite oftare! :)

Kom hem för ett tag sen och fick ätit lite mat, det var gott.... muuuuuuumms! hehe
ni kanske inte tycker om det, men jag ÄLSKAR bruna bönor och bacon.. mums fillibabba! :D

fick en julkalender idag med choklad i och det var hello kitty! :D
- köpte ju strumpor till towa i hello kitty häromdagen som var såååå söta <3

men jaja.. nu ska jag sitter stenad framför datan tills klockan 22.00 för då är det pensionärs-jävlar, och det kan man bara inte missa.. eller? :O

jaja, ni får gärna komma med lite fler saker ni tycker jag ska skriva om förutom, förlossningen, hur jag kom på towa, vem som e pappan, om pappan kommer finnas där och sånt som jag redan svarat på okej? ;)

goodie! (Y)

pusssssssssen






ni fick en lite ful bild på älskling, men den funkar!
- detta är då nellie den tjocka,håriga och charmiga! :))


Kommentarer
Sofie

Hejsan bara undra ska du amma towa? :)

2010-12-07 @ 17:33:47
viktoria

röker du fortfarande? men tanke på att du e gravid nu ;p jag vill inte att det ska låta som en anklagelse, men jag bara undrar alltså.. har du slutat röka ?

2010-12-09 @ 22:40:16
anna :)

till rebecka: ca 50 % av alla barn är oväntade eller ja, misstag som du säger :S

så vem vet? även du kanske var oväntad/misstag? :)

2010-12-13 @ 15:26:06
URL: http://chaties.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0