22 december

Till Anna: "Du vet om att du kan ta ut föräldrarpenningen i förtid va?"
-
Ja det vet jag, men jag vill inte det.. känner inte att jag riktigt behöver det..
och sen ska jag säga att jag inte ska ha några pengar på helgerna, för då räcker pengarna längre eftersom jag inte får in någon inkomst själv. :) Mamma och jag har diskuterat detta, och detta är det bästa att göra! :)




tjosan hoppsan trallalalala! :)

Nu är det snart julafton... hur känns det?
själv vet jag inte hur det känns, jag känner bara att JAG inte kommer få några julklappar, jag känner bara att GENOM mig, så får towa massa saker. Jag som älskar att öppna julklappar, får iallafall öppna julklappar, fast dom inte är till "mig" :) lite tråkigt ändå, för jag behöver massor jag med!!


förlåt att jag inte la in ett inlägg igår.. Jag va först på skolavslutning, sen gick jag hem till min kära vän ellinor, och sen blev det navigator centret (en plats där ungdomar mellan 16-24 år får plugga upp sina betyg på om man har någon särskild anledning, och det har jag ju när jag får towa) för att prata lite med en "lärare" jag ska ha efter sommarlovet när jag är mamma ledig och fortfarande behöver jobba upp mina betyg! jätte bra plats faktiskt! :)
Men sen blev det hem till en familj som är så otroligt härliga.. Har ridit massor där på min förra medryttarhäst Drömprinsen och sen va det dom som också lärde mig köra trav! så jag hjälpte till där ute innan och fick även en ponny som jag "hade ansvar för".. skulle köra in honom och uppfostra honom (A) och det gick min fina lilla ponny. <3
Men efter det blev det snabbt att handla till idag, för när mamma kommer hem ska vi baka lussebullar och ha lite familjemys igen. Och jag måste bara säga att igår hade min mamma adhd... hon skottade in våran grannes bil för att dom alltid snor vår plats när vi inte orkar skotta vår uppfart, så hon va lite arg (A) hahah!

Men idag blir det faktiskt in till stan med söt-felicia och handla dom sista julklapparna, eller ett plagg till towa, jag vet inte...... haha! Behöver egentligen inte köpa fler julklappar, men det är alltid "vuxet" att skriva det ;)


jaja... tack och lov har towa hållt sin dygnsrytm ett bra tag nu, så jag hoppas att jag får en kvällsbebis! :D


Nu från det ena till det andra så tänkte jag skriva ett inlägg direkt efter detta om mitt förflutna, om hur jag va för bara ett år sen och hur mycket jag har mognat under min medvetna graviditet!
Så läs och njut! :)

kramisar!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0