23 december - 30+0 veckor!

Till Ellie: "Hej.
Jag undrar hur det kommer sig att du inte märkte att du var gravid förrän v. 25 (?) ?"

- Som jag berättat i något tidigare inlägg så visste jag att jag va gravid tidigare, men jag ville inte inse det själv, och trodde att det bara va ett problem som kunde försvinna upp i rök. Och när jag berättade för mamma och tog tag i det, så var jag i vecka 25 ;)







Till resten, ikl. ellie.... imorgon är det julafton! :D


jaha.. idag har man gått exakt 30 veckor.. nu är det bara 10 veckor kvar (68 dagar) :D
så nu tycker jag att tiden kan gå jätte fort!

Var hos barnmorskan imorse och mätte magen & lyssnade på bebistowa, magen hade inte växt så riktigt mycket som den brukade göra i denna veckan, men den växte ändå lite i taget.. och jag får en väldigt liten bebistowa <3
Hennes hjärta pumpade på jätte bra och jag tycker det är så mysigt att lyssna på det! Det är ett liv i min mage jag hör, det är klart att jag älskar att lyssna på det! :D
Nästa gång (3/1) ska vi kolla på förlossningsfilm, och om jag vågar se det vet jag inte än x)
jag kanske blir skrämd och inte vågar föda (A) haha!
men igår iallafall fick jag ett babygym, babysitter och massor av kläder till av min kära farbror & hans brud ;)
tack så mycket till er <3


Idag är det snöstorm, och jag tror jag håller mig inne idag, för jag har spräckt mina mamma tights, och det andra ligger i tvätten (A) smidiga zettan här ja!


Imorgon är det julafton & jag vill ha julklappar :(
men det kommer jag ju få, hihi..


Kommer ett inlägg direkt här efter om pappan...



Ni får en liten bild på min mage som inte växer jätte mycket! ni får själva se den lilla skillnaden det finns..

kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0