andra december tvåtusentio

Hej mina vänner! :D

jag hoppas ni har haft en trevlig kväll, morgon & dag i denna underbara snön?! :)

Igår var jag och shoppa lite till towa, och det gick på väldigt mycket pengar (a)
- handlade massor av kläder, en skötbordsdyna och en blöjhink!
Snart e det dags att få hem barnvagnen som är rosa/svart och så fin.. sen får vi hem alla andra saker i ungefär januari/februari.

Jag ligger hemma efter en otroligt jobbig natt för både mamma och mig..
Började med att jag vaknade vid 01.30 av att jag hade så jävla ont i magen,
sen gick jag och väckte mamma för att jag tyckte att jag behövde lite kärlek just då.. så vi var uppe till ungefär till 05.30 båda två, eftersom jag inte kunde ligga ner.
sen gick det att somna för att sen vakna vid 06.45 :(

har kräkt hela morgonen och har absolut INGEN aning om varför, men jag får hoppas att det bara va en engångföreteelse (stavning).

Jag tycker inte om detta vädert, för jag får inte gå ut av mamma..... hon tror jag ska ramla och döda towa :(
- lite över beskyddande, men jag älskar henne ändå..

Jag ska ner och hjälpa mamma att städa vidare, eftersom vi storstädar hela huset nu inför julafton! :)

ni får ha det jätte bra och ta hand om er mina vänner.


pussssssssssssen


Kommentarer
Cassie

Hahhah dog lite halvt inom mig när jag läste:

".. för jag får inte gå ut av mamma..... hon tror jag ska ramla och döda towa :("

Kan höra de framför mig men framför allt se klantiga dig trilla!

Inte för att de hade varit bra eller ngt sådant mot Towa, men själva tanken gjorde att jag dog lite xD

2010-12-02 @ 22:45:16
URL: http://cassarah.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0