Äntligen på hemmaplan!

hejsan mina saknade läsare :(




Nu är jag äntligen på hemmaplan igen efter 4 dagar hos min pappa och syskon i småland..
Det har väl inte varit världens underbaraste vecka, men jag fick stå ut och fick några små stunder ensamma med pappsen.. Det va väl trevligt i vilket fall som helst, pappa var ju med mig <3
Nu sitter man hemma i skåneland med tv 3, kanal 5, världens bästa mamma, världens skönaste säng och så klart inga småbarn som ska pussla hela tiden! ;)

Idag blir det nog nathalie lite senare skulle jag tro, sen blir det hem och sova för att ladda inför morgondagen som kommer bli underbart!
Ska tillbringa nyår med nathalie, världens bästa vän och maybe festa någonstans.. med coca! (N) haha!

Idag har man gått i 31 hela veckor, så nu är det bara 9 veckor kvar! wiiie.. :D

ni får en bild på min mage, för jag ska faktiskt gå och lägga mig och sova en stund nu!
godnatt! :)



Kommentarer
Sandra

Är det inte tungt med magen? ,Känns det inte jätte anorlunda att ha en människa inuti sig? Och veta att towa är som dig, är du inte orolig för att det är jätte stort ansvar? Kramar :)

2010-12-30 @ 22:38:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0