en runda i stan med mamma...

Hejsan hoppsan gott folk!

Kom hem för en stund sen från stan.
Gick och käkade med mammsen på subway sen blev vi sugna på att
shoppa lite kläder till towa & även en tröja till mamma som fick följa med hem!
Jag kunde inte bärga mig, så jag köpte faktiskt kläderna hon ska ha på sig när hon ska åka hem från BB!
Jag är väldigt sugen på att få henne nu när jag har fått dom flesta kläderna jag vill ha.. så klart finns där fler kläder jag vill ha, jag vill ju nästan ha allt i affärerna, men nu har jag fått dom jag har tänkt på längst! :)
Så nu får hon gärna komma när hon vill NÄR SOM HELST! :D


Jag hade en väldans tur att jag slapp vänta i 9 månader som alla andra.. för det hade jag inte klarat ska jag säga er, jag hade nog f*n fått panik och gått in i väggen eller något! haha...

Men nu ska jag faktiskt ner och käka lite melon med mamma och kolla på någon bra film som går på tvn, för jag missade ju "ELF" som började 19.00 :(

Ni får ha det så bra mina kära läsare!
och som sagt... jag vet inte riktigt vad jag ska "berätta", för ni har inte kommit med önskemål om vad jag ska berätta om eller något! (N)


Kram på er!


"normala" plagget som hon ska ha...


och plagget hon ska ha utanpå!

kan det inte bli bra? :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0