...

okej. dom flesta vill att jag lägger in varje dag med lite fler bilder... men vad ska jag lägga in för bilder?
på mig själv eller vad för bilder? :p


Har varit i stan och handlat lite julklappar med ellan bellan och det va faktiskt ganska trevligt.. fick med mig ungefär 6 julklappar hem & no money left (A) hihi!


imorgon blir det först mödravårdcentralen i 2 timmar.. ska göra sånt konstigt test för diabetes eller vad det var.
Sen blir det skolan och nörda på lektionerna med ellan :)
efter skolan blir det socialen, och om ni undrar varför så har lizette inte varit nån ängel i hela sitt liv, så hon har ungdomsvård på socialen som straff för hennes beteende :(


Tänkte börja med dagens outfit också.. och lägga in bilder & sånt på kläderna jag har på mig, och då får ni ju på något hörn se min mage varje dag också.. (Y)
är det inte bra?! :D
- börjar imorgon i såfall!


dagen sång by ellan med melodin till "åh vannhög":
lizettes mage, där är reaktionerna bra
åh lizettes mage, där en fisk plaskar runt.

den riktiga sången:
vannhög, där är lärarna bra
åh vannhög, väggar av gips..
sen fortsätter den så ett tag 8-D


... från det ena till det andra...
tanja.. det verkar inte bara vara du som hittar på saker för att få uppmärksamhet :/


sorry mina vänner... men vissa av folket i dagens läge har gått alldeles för långt!
men jag ska berätta för er att det inte alltid är roligt att ha så mycket uppmärksamhet som jag har ute i stan!
ibland behöver man lite tid att tänka för sig själv och bara tänka på annat!


Kommentarer
kkuungellan

HHAHAHAHAHAAHAH omg xD

jag sjöng den för min syster idag hon asgarva hahaha xD

2010-12-16 @ 20:02:39
URL: http://kkuungellan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0