femte december tvåtusentio! :)

mina underbara läsare, ni är mer än underbara ska ni veta ;)

Idag händer det inte så mycket förutom att jag ska åka och köpa bilbarnstol strax och sen åka och handla med mamma...

Lite senare blir det finaste nellie skulle jag tro, men först måste jag hitta ett sätt att komma dit! :)



Towa har vänt på dygnet igen tyvärr.... hon e vaken på natten/kvällen och sover hela dagen...
hon får ändra på det igen tills hon ska komma ut! :( - inte kul!


jag måste tyvärr sticka igen, men när jag kommer in igen, så skriver jag lite vad jag tycker om saker och ting, men då måste ni kommentera med lite förslag? :D


kraaaamen



Kommentarer
Anonym

du kan skriva om..hur towa kom till? va det ett engångsligg? hur dina kompisar ser att du ska ha barn :) och hur du ser på förlossnngen, är du rädd?

2010-12-05 @ 13:42:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0