fjärde december tvåtusentio! :)

för det första: hej Hanna!
jag har köpt min vagn på swekidz.se! :) där finns många fina vagnar!


och åter till alla andra..... hej mina mega goa läsare!! :D

vaknade för en stund sen med att jag känner att någonting rör sig i sängen, men där var ingen så det måste ha varit towa som är i full rulle, för jag kände sen att det bubbla i magen :p kändes faktiskt mega roligt.. x)

solen skiner och lizette är på toppen humör idag!
idag ska vi ta ut vår dusch på vår mellersta våning, för att vi ska sätta skötbordet där sen när vi får det ;)
sen ska vi åka till malmö och checka en ny soffa som vi förhoppningsvis köper, för vår ser rent ut sagt förjävlig ut! :(

jag tänkte berätta för er att ni måste kolla in denna bloggen: micahs.se!
- hon är 14 år gammal och fick barn precis efter hon fyllt 15!
jag säger inte att det var dåligt gjort, för hon verkar klara av det bra och skriver verkligen vad hon tänker och sånt, men herregud.. hon är ett år yngre än mig och jag undrar hur jag ska klara med mig towa.... men gud vad jag beundrar henne!

sen tycker jag ni ska kolla in: lillemoors.blogg.se!

- hon har också nästan precis fått sin son liam som är sååååå söt, och hon är jätte trevlig! :)


nu är det snart julafton mina vänner..
längtar ni lika mycket som jag?! :D



nej.. nu ska jag inte skriva mer, ni kanske är trötta... så jag kommer in lite senare och skriver ett inlägg om vad jag egentligen tycker om att skaffa barn nu.. :)


tänkte att ni behövde en ny bild på min mage, kanske inte världens bästa kvalité men det får gå! :)
denna är tagen för ungefär 10 minuter sen! :)




ps. ursäkta rummet... mammas ni vet (A)

kraaaaaaaaaaaaamen


Kommentarer
sofie

jag älskar att läsa om din vardag och om towa :D det är så roligt och du är så jävla stark cheyen, riktigt bra 8))

2010-12-05 @ 13:12:42
URL: http://singingoursong.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0