godmorgon kära folk!

Till anonym: "Är det Marcus Makkis Ohlsson ???"

- Nej det är verkligen inte makkis, jag brukar inte ha sex med mina brödrar ;)

hahahah!


Godmorgon kära folk!

Idag blir det mellandags rean med mammsen och kanske nathalie! men det är bättre att ha med mamma, för då får man mer (A) ellerhur? ;)

Sen blir det väl hem och packa för imorgon åker man ju till pappsen i småland och träffar han och mina småsyskon :)

någon dag i veckan blir det in till växjö med pappsen och kolla runt där lite eftersom jag missar HELA mellandags rean i veckan här hemma.. men det får väl gå, för jag ska ju träffa en trevlig vän vars namn e nina dahl! :D

Finns på mobilen gott folk HELA dagen! hör av er :)



Kommentarer
linnea

var i Småland bor din pappa? :)

2010-12-26 @ 16:27:55
Anonym

är makkis din riktiga bror? eller är det typ bara som ni känner för varandra, eller hur man ska förklara?

2010-12-26 @ 19:07:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0