GOTT NYTT ÅR!

Till Sandra: "Är det inte tungt med magen? ,Känns det inte jätte anorlunda att ha en människa inuti sig? Och veta att towa är som dig, är du inte orolig för att det är jätte stort ansvar? Kramar :)"

- Det är inte så jätte tungt med magen, den är mest i vägen när jag ska böja mig ner och t.ex ta på mig skorna :p
annars väger den inte så mycket faktiskt!
Det känns jätte skumt att ha en annan människa i magen, det känns inte riktigt som en människa... mer som en fisk.. Men att veta att towa är "efter" mig gör mig otroligt glad!
Visst kommer det blir ett otroligt ansvar, men jag älskar barn och har väldigt bra hand om barn, så jag kommer nog klara det!

Som jag skrev på förra inlägget att min syskon är jobbiga för att dom är små, är inte samma sak som att min egen kanske blir jobbig... Jag kan ju säga till towa när hon är jobbig att göra något annat, men mina syskon träffar jag inte så ofta så dom är jätte glada när vi ses och vill leka med mig hela tiden.. det kanske är lite störigt, men det får ju gå ibland! :)
Kram på dig med!




Tjosan hoppsan fallerallera! :D
Idag är det sista dagen på 2010, tänk vad tiden går fort... det är nästan sjukt!
Kvällen/dagen kommer att spenderas med nathalie någonstans och festa skulle jag tro..
- men jag ska dock inte dricka sprit! man kan ju ha roligt utan sprit också :)

Imorgon kommer det nog bilder också skulle jag tro!
för nu är man inne på vecka 32 ju!
herregud vad tiden går... jag va precis i vecka 26... x)
Men det är bra! för jag vill inte vänta längre! ;)
men iallafall.. Ni får ha en go fortsättning och hoppas ni fortsätter att kolla min blogg! :)
Gott nytt år gott folk!

Kramen!





Kommentarer
linn

Hejsan! Jag älskar din blogg, verkligen!



Men jag har en liten fråga, kommer du visa en film på förlossningen ? Det hade varit mycket roligt att se towis komma ut! :-)

Fortsätt blogga! :-D

2010-12-31 @ 21:41:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0