hemkommen....

Till Linnea: "var i Småland bor din pappa? :)"

- Han bor i lilla torne någonstans utanför alvesta x)
har faktiskt inte riktigt så mycket koll... men jag vet att det heter torne iallafall! :D




Har kommit hem nu!
Japps, jag har faktiskt kommit hem från stan med mammsen nu, och jag fick med mig lite saker hem fakiskt! :)

Fick med mig hem till mig:
En snygg mamma tröja från H&M
Ett par mamma tights från H&M
Ett par snygga mamma jeans från H&M
och lite smycke från Kappahl
.

Sen köpte jag faktiskt till towa med:
2 stycken strumpbyxor från Kappahl
(ett par med hjärtan och ett par med några sånna gulliga saker på gumpen)
Och ett set som innehöll "pyjamas, tröja&byxor, mössa, dreggelklapp, och en body.



Detta blir det jag ska ha på mig på nyårsafton som tillbringas på någon fest:






Towas Set:



det va mamma som ville ha strumpbyxorna med dom sakerna på gumpen, för hon tyckte det va så sött!
men det fick bli lite saker idag med, men nu ska jag vänta med att handla kläder till towa tills hon kommer för nu har jag massor av kläder till början av hennes tid. :)

Nu får jag skämma bort mig själv lite med en go fruktsallad, mamma och tvn!
kramen på er! :)


Kommentarer
Ella

Stackars dig som är så ung och gravid i skitsnackstaden Trelleborg! Måste vara tufft imellanåt. Håller tummarna för er att allt kommer gå som det ska!

2010-12-27 @ 17:51:46
URL: http://tvillingrockers.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0