ingången i vecka 28!

jaha, nu går man in i vecka 28.... det känns som ingenting, men det känns som evigheter till!

hejsan min vänner ;)

da
gens fråga: är de inte skönt att inte ha mens varje månad nu ? :)

Röker inte du ? Du e ju fan farligt att röka när man e gravid ju !!


- jo visst är det skönt att inte ha mens nu, men det är ju så här att jag får ju värre blödningar sen efter förlossningen än en vanlig mens för "normala" människor ;)
och nä jag röker inte längre :) jag gjorde ju det ett tag när jag inte visste att jag vad gravid, men som tur är så towa faktiskt helt frisk!
Ovanligt men sant! :)
så det är faktiskt ingen fara i mitt läge. Tyvärr har towa gått igenom väldigt mycket, för jag har ju både varit "alkoholist" och rökare när jag umgicks med vissa folk i sommras ;) (känner du igen dig anny? XD)
så hon är faktiskt en kämpe som lever och är normal! :D




jag är så pepp på julen, även fast JAG inte får julklappar.. utan jag får öppna alla saker till towa som hon får tills hon kommer... men jag vill bara öppna julklapparna, sen skiter jag i om det är till mig eller towa ;)
ändå roligt i vilket fall som helst att få några bebis saker :)


random - men jag behöver verkligen klippa mig och färga mitt hår blondt igen!


den 4 januari åker jag på ultraljud igen, och jag kan inte mer än säga att jag längtar ihjäl mig!
jag vill se bebis en gång till innan hon kommer! <3


nu får ni nöja er med text, för jag kommer absolut inte på något annat att skriva mer än att klockan är halv 9 och jag är fett sugen på att gå och lägga mig och sova.. för jag är tröttare än någonsin!

ni får ha det så ljuvligt under natten, för det ska jag!

kraaaaamen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0