JAG ÄR HEMSKT LEDSEN! :(

hej min kära läsare, som ni märkt så har jag inte lagt in ett inlägg på 2 dagar..
JAG ÄR VERKLIGEN HEMSKT LEDSEN ÖVER DET! hoppas ni inte blev så jätte sura på mig (a)


Dagarna har varit hektiska och bara rent ut sagt tröttande..
I måndags så var jag först med bella i stan lite, hon handlade till towa och lite sånt (A) sen gick jag direkt till ungdomsmottagningen för att hon som jag träffade först typ ville gratulera mig och snacka lite med mig.. sen direkt efter det så gick jag till barnmorskan och tog blodprov och lyssnade på towa, och hon hade jätte hög puls, men det sa min barnmorska var normalt! :) kom hem och städade lite grann och fixa med garderoben till towa, så nu har hon en garderob men sina kläder i! :D

Igår blev en rätt lugn dag faktiskt, jag gick först till skolan och hade världens tråkigaste tema dag, sen åkte jag med mamma lite vid halv 1 för att vi skulle till mc'donalds och äta (a)
vid halv 2 skulle vi till socialen för sån faderskapsbekräftelse, vilket som var rätt drygt faktiskt!
stack sedan hem och verkligen storstäda i huset, så nu ser det nästan ut som nytt ;)

towa kommer bli en riktigt kaxig dam! Trycker man på magen på 2 ställen så sparkar hon troligen för att "ge mig plats".. ALLTID sparkar hon när man gör något med magen.. tydligen ska man låta henne vara?! :)
jaja, sådan mor sådan dotter ;)

tänkte svara på en kommentar idag & imorgon ska jag nog svara ett klokt svar på en kommentar från "rebecka" .... ni kan hitta kommentaren på förra inlägget!


"anonym"
Tänk ändå att du har ett nytt liv i din mage och du ska uppfostra det och inte mer med det,du är bara femton år och jag tycker att det är helt sjukt. Men vissa kanske inte klara av att göra abort. Och jag tycker att du gjorde helt rätt att behålla "towa" för själv är jag helt emot abort. MAn dödar ju ett liv, ett barn.
Och jag verkligen avgudar dig för att du verkligen vill göra det och ge det en chans.

Men hur känns det med ett liv i magen? Är det inte liksom en häftig känsla, liksom. Där inne ligger mitt barn, bara mitt.
Oroar du dig om uppfostran till "towa"? Är du inte rädd för att hon ska bli en "gangster" och skiter i allt?
TAKSAM FÖR SVAR!!

- Helt ärligt så var jag inte på spåret att behålla henne när jag fick reda på att jag var gravid, jag trodde att jag inte var så långt gången. När fostret är 18 veckor börjar man kalla det för bebis, för då börjar bebisen utveckla lungor och kan andas utanför magen om jag skulle vilja göra abort. Jag är inte riktigt emot abort inom dom första 18 veckorna, men efter dom så är jag emot det!
Jag hade aldrig klarat av att ta bort towa när hon nu e så långt gången som hon e idag, alltså 26+6!
Jag tänker verkligen satsa allt på towa, jag tänker inte göra så hon går i sin mammas spår, eftersom jag var ganska vild innan. Bråkade med mamma, umgicks med fel folk, rymde hemifrån & snackade inte med mamma eller någon annan i släkten på flera veckor. Vi alla gör misstag någon gång, och detta ska inte bli mitt misstag! :)
Det känns helt "amazing" att ha ett liv i magen, och det känns ju ännu bättre eftersom jag redan döpt henne ;)
det är tur att jag har henne i magen, för då kan hon inte rymma ;) - man vill ju inte lämna bort henne till någon annan! :D
Jag tänker inte göra så att towa går i fel spår och jag tror inte det kommer hända, eftersom jag får så mycket hjälp och stöd från både familj och vänner! :)
- så ett stort tack till alla som är äkta, jag älskar er! <3

hoppas du fick ett svar du väntade dig, annars får du gärna fråga lite mer! :)
kram på dig & tipsa andra läsare! :D




puuuuuuuuussen kära folk!


sofie&jag
här får ni en tjusig bild på världens bästa sofie och mig själv! :)


Kommentarer
Rebecka

undrar om du kommer svara på inlägget snart? Är väldigt intresserad av att höra vad du har att svara på mina frågor .

2010-12-03 @ 17:35:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0