jajaja!

hallojsan gott folk!


Dagen har börjat bra och kommer nog vara bra hela dagen ut!
Vaknade vid halv 11 och la och tänkte på vilka vänner jag har, och herregud... egentligen har jag många vänner, även sånna som jag glömt tänkte jag på.
tackar gud för att jag hittat er mina änglar!
<3nathalie sundquist bla.!



Gick in på facebook innan och fick ett mejl av en jätte trevlig person som blivit tipsad om min blogg, och gud vad glad jag blev :D - det gjorde min dag verkligen!
jag undrar bara VEM som tipsade denna personen? ;)


Towa har varit väldigt gullig igår, tryckte ut gumpen några gånger i minuten och ville ha uppmärksamhet,
så fick lite uppmärksamhet och jag börjar tro att jag behöver hjälp.. Jag går och snackar med henne, alltså min mage! :p

aja, ska nog till nellie lite senare och se hur hon mår, annars blir det väl stan ifall någon vill träffas! :)


kraaaaaaaaamen


Kommentarer
Saga

Det är viktigt att man pratar med barnet som ligger i magen . hon kommer känna igen din röst när hon kommer ut

2010-12-08 @ 19:29:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0