kära folk ;)

haaaaaaallojsan!


Dagen har varit extremt seg, towa har varit vaken i stort sett hela dagen, och jag är allmänt jätte trött på allt och alla för tillfället! :)


Har varit i skolan idag, som sagt så var den seg.. men sen gick jag hem till ellan & var där en stund, sen åkte jag hem vid 3.. gick och la mig på soffan och vaknade för typ en timme sen (18.00). Ska snart dra till marica och kolla idol med henne, hennes pojkvän och hennes lillebror, äta massor med godis och bara njuta av tiden man är utanför dörren... man har ju blivit en sån mamma-gris på sistonde. Lite sorgligt! :)

imorgon blir det till lund för att kolla på en barnvagn och sen hem och umgås med någon om någon har lust? :)

Nä nu måste jag gå och fixa mig för att hinna med bussen till marica, jag skriver ett inlägg imorgon om hur jag verkligen ser det om att vara en ung mamma snart! :)

kram på er!


ni fick tydligen inte se någon bild idag, för blogg.se vill inte ge med sig!


Kommentarer
alleee

tjooockis **,

tycker vi ska umgås nån dag, kommer du sen?(söndag=julshow):D puss ily<3

2010-12-12 @ 02:33:06
URL: http://alleelskafrancy.blogg.se/
Lisa

Hade du inte redan köpt barnvagn ?

2010-12-12 @ 22:32:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0