läs och se glada ut ;)

du kan skriva om..hur towa kom till? va det ett engångsligg? hur dina kompisar ser att du ska ha barn :) och hur du ser på förlossnngen, är du rädd?



- hihi, jag tänker inte riktigt berätta hur towa kom till... för det borde ju dom flesta veta, och eftersom vi inte har avslöjat vem pappan är så blir det lite svårt att berätta lite med exakt :) men jag kan säga att det var inte ett engångsligg ;)


- dom flesta av mina vänner ser faktiskt rätt mycket fram emot det, sen finns där ju vissa människor som kommer nu för att jag ska ha lilla towa, men jag vet ju vem som kommer nu och vem som fanns innan :)
men det är faktiskt väldigt många som är intresserade av towas&mitt liv efteråt också.
Det finns ju många som kanske försvinner när jag väl har fått henne, men det finns också väldigt många som jag vet kommer stanna kvar! och det måste jag tacka dom för<3 (dom vet vem dom är)
Visst får man dåliga kommentarer av folk när man väntar barn... att man är för ung, man förstör sitt liv osv. men det är bara att skita i dom och fortsätta gå frammåt för på något håll vet man att är lite fel att skaffa barn när man är såhär ung, men det är ändå något av det jag ser fram emot mest av allting i hela mitt liv.
Jag ska få någonting som behöver mig, någonting som är beroende av mig, något som jag måste ha ansvar över & det finns inget bättre! önskar bara att tiden kunde gå lite fortare ;)


förlossningen....... ser jag kanske inte fram emot så väldigt mycket faktiskt, för det gör nog väldigt ont?
men det kommer ju säkert vara den mest underbara stunden i mitt liv, så på något sätt längtar jag till förlossningen, då jag får någonting i min famn som jag älskar mer än något annat!
Alla säger att visst gör det ont, men man glömmer smärtan när man får bebisen i famnen och ammar det, så jo det är klart att jag väldigt.....förväntansfull! :)
- man får ju bara hoppas på sitt bästa... men okej, jag tror inte man tänker på smärtan när värkarna kommer :p




- skolan kommer gå som smort när towa kommer, jag kommer få mina betyg i nian och jag kommer börja gymnasiet sommaren 2012 känner jag på mig!


.. och nu e det bara 12 veckor kvar (86 dagar!), det är helt sjukt! (:

aja, nu får ha det så bra där ute, för det ska jag! :)

kramen!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0