måndagen den 20 december.

Vaknade för en stund och känner att jag har jätte ont i det benet som sitter framför njurarna?!
är det bra eller dåligt? usch.. jag skulle kunna dö för att få bort det!


Towa är vaken nästan HELA kvällen & natten, sen sover hon en stund och vaknar sen när jag vaknar på morgonen..
hoppas hon håller dom tiderna när hon kommer ut också eftersom jag inte riktigt är en morgon människa.. :)

Sitter här och kränger godis som efterrätt till frukosten (A)
och det är väldigt gott faktiskt.. Snart ska jag väl ta mig en tur till skolan för att hälsa på mina trevliga vänner & ta hem min stickning, så jag kan få betyg i slöjd i alla fall (A) hihi..
Annars händer det nog inte så mycket faktiskt..

Igår så köpte jag och mamma färdiga pepparkakor och satte glasyr på dom, riktigt najs blev det! :D


Jag tänkte börja med dagens fråga var dag nu, så det är bara att ställa en fråga och hoppas att det är den jag svarar på! :)

Nej nu måste jag ner och fixa mig.. ta på mig lite kläder och sminka mig.

ha det bra kärringar och gubbar, så hörs vi senare! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0