mitt förflutna...

Mitt förflutna har väl inte varit något vidare faktiskt..
Det hela började väl när jag började umgås med vissa folk, jag kom i fel umgänge vilket jag märkt nu..
Jag snattade i affärer, godis som kläder..
Jag umgicks med folk som gjorde inbrott, slanga bensin, snodde bilar, slogs och alltså bara va allmänt kriminella.
Men jag drogs till sånna, och tyvärr tog jag med mina vänner i skiten och gjorde dom till samma sak, och det är jag otroligt ledsen för. Ni får ursäkta mig..

Jag har nog aldrig umgåts med folk i min egen ålder på samma sätt som jag umgås med folk som är runt 21 år.
Jag har någon "tråkighetsinstinkt" (stavas?) att det är jätte tråkigt att umgås med sånna i min egen ålder. Jag tycker inte det är lika kul, jag vill gå upp i åldern, inte vara så gammal som jag är..
Men tyvärr har jag insett att jag har sårat många efter vad jag har gjort, och jag försöker med all hjälp i världen hitta tillbaka till dom vännerna som är lika gamla som jag.
Ni måste säga till om ni vill träffas, försök övertala mig om jag säger att jag inte orkar, dra i mig om jag inte pallar komma ut, för jag måste lära mig att det är mitt folk jag dissar, det är mitt folk jag älskar som jag dissar. Så snälla, ge inte upp hoppet!

När jag får towa tänker jag inte umgås med så mycket äldre folk, för towa kan få fel uppfattning om vem som är vem kanske? vad vet jag. men jag vet iallafall att jag ska hitta tillbaka till mina vänner.

Tyvärr är ju towas pappa 21, så hon kommer ju ändå få träffa sånna människor.
Men vissa av hans vänner är okej, men andra är bara bläää. (ursäkta)


Men nu efter sommaren fram till nu, och vilket jag ska fortsätta med, så har jag förändrat mig något så otroligt. Jag har växt upp, jag vet vad som är rätt och fel, jag vet vilket folk som är fel & vilket som är rätt för mig.
Jag får kommentarer hela tiden om att jag har mognat något otroligt sen jag fick det bekräftat att jag var med barn & det är jag glad över. För som jag ser det nu, hade jag inte velat vara samma gamla lizette.
Nu är jag en ny person och kommer vara denna framöver! :)

Nu fick ni ett litet (långt) smakprov på mitt förflutna och hur jag känner för hur jag varit och hur jag är nu! :)


Kommentarer
Syrran ;D

Du stumpan, jag är överglad att du har kommit ifrån allt skitet och riktigt stolt över dig. Du vet att jag alltid finns där för dig fastän det är roligt att mobba dig för att du är en liten tjockis, men sen samtidigt det är ju för att vi har känt varandra i väldigt mååååånga år, känns skumt att se dig nu gravid och allt jag vill fortfarande ha dig som den lilla flickan du är och springer in i mitt hus i anderslöv och vill leka och alltid ha ett leende på läpparna. Men som sagt alla växer upp och vill mest att du ska veta att jag älskar dig och kommer alltid göra det. Vad som än händer så finns jag ett samtal bort och det ska du veta :D Måååånga pussar och kramar från syrran Svärd ;D hihi LOVE YOU THE MOST !!!! <3

2010-12-22 @ 15:45:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0