mödravården!

tjosan trosan!

Var på mödravården imorse ju, och det gick jätte bra!
Har blodgrupp AB possitiv. ingen aning om vad det spelar för roll, men jaja! :p
Hade ingen risk att få diabetes och jag hade inte diabetes ;)

lyssnade på towas älskade hjärtljud också, och det lät jätte fint!
gud vad jag längtar till den 4 februari när nästa ultraljud är! <3

- jag vill ha ett 3D ultraljud också! riktigt coolt.. :(
men mamma vill inte lägga ut så mycket pengar för att se på bebisen.. hon vill vänta tills hon kommer ut och får se henne exakt.. :(


Hemma från skolan idag med då jag verkligen är jätte förkyld!

Imorgon blir det skolan sen något jätte roligt som ni får veta imorgon kväll!


ps. min mobil håller på att dampa, så ni får tyvärr vänta med en mag-bild tills jag får ordning och reda på denna hemska tegelstenen! men jag får hoppas att det inte gör något för er del! ;)


Nej nu ska jag faktiskt ner och ta mig någonting att äta och kolla lite på tv!
för sen ska jag till socialen 15.15 & sen blir det att träffa nathalie & kanske emil i stan!
puss på er era tomtar!






nellie

ni fick en bild på min älskade ponny som jag saknar något fruktansvärt! <3
jag kommer alltid älska dig fina varelse!
nellie <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0