onsdagen den femtonde december 2010

Hej alla glada små nissar!!! :)


Själv är man ju jätte glad & jag vet att ni också är glada eftersom jag ska börja lägga in bilder varje dag nu!
på allt möjligt och massa bilder på min mage :)

Nu är det helt bestämmt då jag har fått tillbaka någonting att fota med! :D
MIN UNDERBARA NIKON D5000 <3

jag e bara sådär typ MEGA glad! :)

fast nu kommer det dåliga....................... jag hittar inte min överföringssladd till den (A) haha!
så jag får väl gå ner och köpa en ny imorgon skulle jag tro.. så ni kan sluta gnälla era nissar!
nej, nu ska jag ner och käka spagetti och köttfärssås!

have a nice day, puss!


Kommentarer
Anonym

ahhaa, du kan ju stoppa in minneskortet i datan, du behlver inte jäkla sladd som e dyr när du bara tar minneskortet från kameran o sätter i datan :)

2010-12-15 @ 18:09:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0