ont!

jag har börjat få ont i ryggen lite grann, och det är inte okej!
magen börjar växa.
lizette pluggar, så hon kan få ett slutbetyg i nian!
lizette behöver lite nytt umgänge! :p


hej mina vänner, jag är väldigt trött på att min rygg ska göra ont!
jag kan knappt ta på mig min skor längre..
och sen ser jag knappt mina fötter när jag står rakt och kollar ner för magen växer väldigt mycket! (A)
Prov imorgon som jag verkligen MÅSTE klara det!

Livet rullar på och ingen hör av sig.. det får ni bättra er på! :)


ni får en bild på min mage bara för att jag går in i vecka 28 imorgon! :)




Kommentarer
Kiixxzz

Ryggverken är bara att vänja sig vid, de blir värre ;) hihi nej nu va jag elak ! Men lycka till i alla fall!

2010-12-09 @ 00:19:20
URL: http://evelynstrand.blogg.se/
Gabriella

ÄR de inte skönt att inte ha mens varje månad nu ? :)



Röker inte du ? Du e ju fan farligt att röka när man e gravid ju !!





2010-12-09 @ 19:11:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0