segaste söndagen på år och dar!

som sagt.. detta är den segaste söndagen på år o dar!


Men hejsan i alla fall era nyfikna människor! :)

Idag blev det först en runda till Trelleborgs Ryttarförening imorse, för att kolla på mini klubbis
och heja på min kära vän alexandra & allt annat kärt folk.
Fick några fina bilder, men det är som sagt riktigt dåligt att fota i ett ridhus...
Men grattis till alla människor som gick felfria & till dom som verkligen kämpade med sina busiga ponnysar! :)


Towa har "varit vaken" mesta delen av morgonen och hållt igång värmen där inne, för hon kan inte riktigt ligga stilla.. men det gör ingenting, det är bättre att känna henne och veta att hon lever än att hon inte rör sig och man tror att hon inte lever <3
Blev ju som sagt lite rädd igår när jag gick in på den videon i förra inlägget och såg vad som hade hänt dom "föräldrarna".. usch lilla towa, tur att du e frisk än så länge! :)

Fick en liten julklapp till towa också från marika i morse som jag verkligen inte kunde hålla mig från att öppna nu, så jag öppnade det och såg en jätte söt body & rosa strumpor! :D tack så jätte mycket mika! <3
(bild finns längre ner)


Till Frida: Om du kollar på det andra inlägget på hela bloggen, så hittar du svaret på din fråga! :)


Imorgon blir det att ringa till KK i malmö (ultraljuds avd.) och fråga om vi kan ändra tiden till typ 4 veckor tidigare då hon som gjorde mitt förra ultraljud sa att man gör ultraljudet i vecka 18 & 32, men hon har bokat in en tid för mig när jag är i vecka 36, och jag vill inte vänta så länge.. för om hon nu föds för tidigt typ, så får jag inte se min sista ultraljuds bild.. och får jag då ultraljudet i 3D, så missar jag den upplevelsen och bilderna :(
så vi får hoppas att det går!! :)

Ikväll blir med bara tv mys med mamma & godiset som väntar på mig (A)

På tisdag slutar vi skolan & det ska bli riktigt skönt! För efter jul får jag mitt special shema som innehåller 1-3/4 lektioner om dagen (A) wiiiie!


Men jaja.. ikväll om jag har tid, så tänkte jag berätta lite mer om mig själv. Mitt förflutna och hur omogen jag va för ett tag sen ;) hihi! så kolla ikväll igen, så har ni något roligt att läsa och massor att få svar på! :)

kram på er! Y







tack så jätte mycket marika för julklappen! hon kommer bli jätte glad <3




min underbara vän Alexandra & Fargo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0