sjunde december tvåtusentio..

blä på skolan måste jag säga..
lärarna är helt fucked up och alla omogna människor som håller på..
men det är ingen fara, jag tar inte illa upp babes ;)





hej gott golk!
dagen har väl funkat sådär.. kom typ precis hem efter en otroligt chill dag i skolan, och träffat vänner lite sisådär.
sitter här med världens omognaste läxor och towa bara sparkar på som om ingenting!!
försöker koncentrera mig på det jag ska, men det går inte när någonting sticker ut sin rumpa i sidan av min magen och vill ha uppmärksamhet :p
- hon e söt hon! ;)


Hädanefter när jag går in i en ny vecka med tjockis magen, tänkte jag lägga in en bild på hur magen växer och hur den står still om det skulle intressera er? :) för tillfället är jag i 27+4!

- från det ena till det andra!
jag måste säga att jag trivs i tights alltid nu för tiden när jag inte får på mig mina jeans! hehe ;) har ju fått en liten kagge...... :p

jag är rätt bull idag faktiskt... jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om för er som verkligen tycker om att läsa mina inlägg, och ni kommenterar ju inte heller vad ni vill veta och inte veta... så det blir lite svårt! :(

ja herregud vilket tråkigt liv jag har för tillfället... jag längtar ihjäl mig efter min bebis :'(


hoppas ni andra sköter skolan, för man vet aldrig när det slutar!

pussen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0