stackare!

hej mina kära läsare!

jag ber hundra gånger om ursäkt att jag inte lagt in någon inlägg på bloggen sen i fredags,
men vårt internet hade lagts av eftersom vi renoverar där nere vid internet saken.. :(
- men nu är jag tillbaka fit for fight!



helgen har faktiskt varit rätt lugn, massa mys framför tvn med mamma & min mage :D

igår blev det faktiskt Trelleborgs Ryttarförening en liten runda för att kolla på deras julshow, men den sög tyvärr iår!
sen fick man godispåse av tomten som kom (A) hihihi.


svar till lisa: nej jag har inte köpt min vagn ännu, pga. att jag inte riktigt tyckte om sittdelen på den rosa/svarta vagnen. Men jag har hittat 2 stycken nya jag ska kolla på vilken en av dom har rosa liggdel och svart sittdel :)
så hon får ju något rosa ändå ;)


Idag är det måndag och jag mådde inte så toppen imorse, så jag gick till skolan för att ha en lektion och sen ett möte som gick jätte bra!
Har fått ett underbart schema som jag förhoppningsvis kan följa när jag fått <3towa.
sen åkte jag tillbaka med mammsen hem och nu äntligen funkar vårt internet, så nu kommer bloggandet upp igen!


på onsdag blir det mödravårdscentralen för att göra sånt diabetes test klockan 08.00 på morgonen... och man ska typ dricka någonting äckligt och sen vänta i 2 timmar för att ta något blodprov eller något!

På torsdag blir det först skolan & sen göra någonting trevligt efteråt som ni får veta antingen på torsdag kväll eller fredag eftermiddag! (A)

Ni får gärna ringa eller smsa om ni vill träffas imorgon eller på onsdag!
- för jag kan inte stanna hemma och luffa mer nu :/


kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0