Towas pappa...

Ni ville ju att jag skulle berätta om towas pappa så då får jag ju göra det! :)


Towas pappa är en stilig påg på 21 år som också bor här i trelleborg..
För tillfället är vi inte riktigt vänner eftersom han lyssnar på allt skitsnack som går i trelleborg, men han får ju faktiskt skylla sig själv!

Men iallafall..
Jag kommer inte riktigt ihåg hur vi träffades faktiskt, men det var nog typ 8 månader sen skulle jag tro..
Umgicks med han jätte mycket innan och vi va väl lite si sådär om jag ska ta han på rätt sätt.
Sen till slut blev towa till x) hahah!

vi har inte riktigt pratat på senaste tiden då vi inte riktigt har någonting att säga varandra. det låter kanske fel, men vi har nog inte så mycket att prata om.. så vi har helt enkelt låtit varandra vara.
Fram tills han fick reda på att jag va gravid och frågade om han va pappan.
och innan visste jag inte vem som va pappan eftersom jag inte riktigt visste NÄR jag blev gravid. Men när det visade sig att jag blev det den tiden vi umgicks jätte mycket så visste jag att det var han. Innan va han också lite säker på det tills han började lyssna på folk.... skitsnacket som sagt. "idiot".

Som tur är så är han en go' pojk när man väl känner han, och han är jätte snäll när man är snäll mot honom..
han säger att han älskar barn så det får vi ju hoppas... :)
helt ärligt saknar faktiskt jag honom lite grann..
men det funkade som sagt inte mellan oss så bra som det kunde, för jag "var för ung" för honom!
Det pinsamma kommer ju sen när det visar sig att han har barn med en som är 6 år yngre än han själv ;)
hahaha synd där..
Men nu finns det inte så mycket mer att göra för honom än att vänta 10 veckor till och sörja dom veckorna för att han lyssnar på skitsnacket och inte på mig. (Y) not my problem!

- skitsnacket i trelleborg är att det står mellan 3 stycken pappor som ska göra faderskapstest, och det är bara 1 som ska göra det.. alltså towas pappa.
JAG är helt säker på att det är "han" som är pappan, men han lyssnar för mycket på folket utanför, och folk är sega i denna staden. så var glada om ni inte bor här!
Först var det ju så att det va 3 stycken som skulle göra faderskapstest, för jag visste inte NÄR jag blev gravid, men när jag fick reda på det, så behövdes det bara "hans" dna för att bekräfta att det är han som är pappan.
Vilket det blir när towa blir född..


fråga på om ni undrar något annat! :)


Kommentarer
anna

Kan du inte berätta lite om hur han ser ut . och om han är lång eller kort.

2010-12-23 @ 14:17:54
Gabriella

Kommer han va delaktig i Towas liv ?

2010-12-23 @ 18:07:18
Anonym

Är det Marcus Makkis Ohlsson ???

2010-12-26 @ 09:45:47
Anonym

Om du nu säger att du saknar honom, varför skriver du idiot och sådant om honom? Om ni har delad vårdnad, varför för hon inte vara hos honom då? Lika mycket hans barn som ditt, utan honom hade du aldrig fått din lilla Towa.Kommer han att få vara med under förlossningen om han vill de? Massor med frågor:)

2010-12-28 @ 19:00:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0