juuuuulafton, juldagen och övrigt ;)

Till Katrin: "du vet om att om ni har delad vårdnad så kan han blanda sig i alla? Han kan bestäma vilka hus eller lägenheter ni får bo i osv :s"

- Han kan inte bestämma om vi inte får bo här eller där, men han måste däremot skriva på allting som har med towa att göra.. Om hon ska byta skola måste han skriva på ett papper och samma om hon ska flytta. Men han kan inte säga nej till att vi inte får flytta hit och dit och byta skola hit och dit. Det är lite tråkigt faktiskt ifall vi bor långt ifrån varandra och måste skicka papper hit och dit, då tar det mycket längre tid för saker och ting att hända än om jag hade varit ensam vårdnadshavare..



Hej mina kära läsare... om jag har några kvar efter min dåliga uppdatering på sistonde? ;)

Hade väl en ganska trevlig julafton igår med familjen.. man fick bara två julklappar som va en massagesak till huvudet och en massagegris? men det är för att jag fått vagn, bilbarnstol, ska få en spjälsäng & massa annat till när towa kommer.. min familj är ju inte den rikaste, men dom gör så gott dom kan, och jag mår bra av det!
Hade ni en trevlig julafton? :)

Idag skulle det bli mellandagsrea i trelleborg, men det var inte öppet någonstans så vi åkte till malmö för att checka där och tro inte att där skulle vara öppet nä.... INGENTING öppet förutom elgiganten -.-
så vi åkte till trelleborg igen, handlade lite godis på hemmakväll för att feta oss, sen träffade vi <3emil och gick hem till towas pappa för att chilla där lite. Åkte hem vid kvart över 8 för att jag kände att jag ville hem och ta det lugnt.


Imorgon förhoppningsvis är affärerna öppna i trelleborg, så då blir det lite handlande med nathalie och massa annat trevligt!



På måndag åker jag till min kära pappa som bor i småland med mina små syskon och hans tjej..
Blir att stanna där tills torsdag för att sedan fira nyårsafton på fredag!


Ni får ha det så trevligt... imorgon om jag pallar så lägger jag in ett inlägg om min familj och berättar lite om dom!
men nu får ni en bild från julfirandet igår. Ha det bra där ute! :)





Towas filt som mormor stickat, den är så myyyysig!
- och den är vit/rosa om ni inte ser det (A)



min älskade morfar!



hihi mormor har nog aldrig sett en system kamera förut ;)



mage <3



mammsen! :)




JULKLAPPAR (L)

nu får det räcka med bilder för idag... pussen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0