wiiiiiiie!

hej gott folk!


min bebis är väldigt skum!
men väldigt underbar ändå ;)

igår låg jag i soffan med handen på magen, så sparkar hon och det känns som om hon gör kullebyttor, för hela magen vändes..

sen ska mamma känna, men då ligger hon helt stilla.. (tror inte hon tycker om mamma) haha!

sen somnar jag, så får jag veta att när jag hade somnat på soffan igår, så kollade mamma på min mage, och då höll hon på och vrida sig igen, så kände mamma och då fick hon en kick i handen, så hon hade suttit i 25 minuter och haft handen på magen och hon hade inte slutat sparka.. undrar hur galen hon kommer bli? :p

nu sitter jag här och njuter av morgonen, trött som ett svin och har väldigt ont i halsen..
hon sparkar på revbenen och har sig, och jag mår bara allmänt kasst!

ska ner till stan en runda sen och handla lite julklappar hade jag tänkt med emelie (Y)


imorgon är det mödravården & socialen.. :)

igår ringde vi även försäkringskassan, och fick en beräknad uträkning av hur mycket pengar jag får sen när towa kommer... och det är rätt mycket för mig som aldrig har haft hand om pengar förut (A)
- men det löser sig väl!

en sak till: jag har en fråga till alla som läser min blogg...
mitt liv är rätt tråkigt och det händer inte så mycket för tillfället för min del, men jag undrar:
ska jag lägga in ett inlägg var dag för vad jag gör om dagarna eller ska jag lägga in en bild på torsdagar och skriva om det som hänt eller händer som närmaste dagarna?

det måste ju vara intressantare att få se bild och läsa en lite längre text på torsdagar?

kommentera svaret tack! :D


Kommentarer
ninaaa

eyyy, mer bilder varje dag och så. så man får se vad du gör på dagarna :)) <3

2010-12-14 @ 10:49:55
michelle

varje dag + fler bilder :D

2010-12-14 @ 11:48:34
URL: http://michfiee.blogg.se/
sabina

mer bilder bitch!:D<333

2010-12-14 @ 12:27:19
Melinda

varje dag och lägg in en bild någon dag :)

du ska veta att jag älskar dig blogg stumpan. :)<3

saknar dig , får väl komma & hälsa på någon dag när jag har fått pengar. :)<3

puss

2010-12-14 @ 13:38:26
URL: http://vvestberg.blogg.se/
Anonym

Skriv varje dag och lägg in fler bilder. =)

2010-12-14 @ 14:32:29
Marie Becker

Shit jag visste inte att du var gravid, jag önskar dig lycka till!



P.S ang. din fråga: jag är bara inne när jag kommer ihåg att något hänt ;) man vill ju inte läsa en ointressant blogg, så du får göra det du känner för helt enkelt! kram på dig!

2010-12-14 @ 15:55:35
URL: http://mariebecker.blogg.se/
Jasmine

Oj är du gravid?:O Gud vad modigt att behålla barnet!:)

2010-12-14 @ 16:44:01
URL: http://smultronunges.blogg.se/
jill

jag gissar på att du har fått det lägsta. och det är inte mycket pengar om man har en liten att ta hand om, bara ett tips. bebisar kostar pengar fast dem är små... mvh en trebarnsmamma

2010-12-15 @ 21:19:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0