25/11-2010

Godmorgon kära folk!

klockan är nu halv 10.24 & jag har sovit mega gott inatt.. hoppas ni också har gjort det?! :)
towa har sovit hela natten vad jag märkt iallafall, så nu kanske hon börjar ändra på sömntiderna?
det hoppas jag iallafall..

Idag blir det snart skolan, får reda på om jag får hemma skola i februari och resten av året eller om
jag helt enkelt bara får gå om nian 2012..
Sen blir det väl hem och fixa lite här hemma.. har varit och kollar på en jätte fin bilbarnstol, som va rosa (A)
- och den tyckte towa att hon skulle ha ;)

Igår måste jag säga att hon va vaken nästan 4 timmar på raken och sparkade, och det va rätt bra faktiskt!
jag hoppas verkligen hon blir en sovande tjej på natten och lite vaken på dagen, annars känner jag att jag
verkligen kommer dö, men det fixar sig!

- har märkt att alla vill träffa mig nu för tiden, kan det vara så att det bara är för att jag är gravid?
isåfall kan ni ju sticka! :)

Ska snart beställa min rosa/svarta vagn, får snart hem spjälsängen & snart blir det massa inköp av kläder
till älskling!  är ni sugna på att göra mig sällskap, så säg bara till.. behöver lite sällskap :D

jaja, nu ska jag fortsätta ner för att fixa mig lite till.. Finns på mobilen om det är något!

ha det så bra, och fortsätt läs! (Y)

kram zettan & "towa" ;)





Towas första kläder som jag köpte häromdan!
I (L) MUM


Kommentarer
Emma!

Hej, bra blogg. Gillar den redan =) Kan du inte berätta lite om pappan? Var det bara ett engångsligg eller har ni ett seriöst förhållande. Vad tycker han om att han ska bli pappa? Berätta :D Och så har jag några andra funderingar. Du är ju så ung och fortfarande ett litet barn. Jag menar, du har ju inte direkt hunnit "leva livet". Typ åka utomlands med vänner och festa skiten ur er. Och ja, du fattar. Om du inte hade varit gravid nu, hade du velat ha ett barn ändå eller hade du väntat? :) Hoppas du förstår frågorna =) Ha det fint!

2010-11-25 @ 12:41:44
sarah :)

hej saknade unge, jag tycker att du ska komma hem till mig och hälsa på :D

alla våra minnen

* åt macka med socker på

* lekte med en galen hund

* var hemma hos jani och hade skojigt

* alla dagar i skolan



SARAH SAKNAR SIN LIZETTE!

2010-11-25 @ 12:54:52
URL: http://nielsensarah.blogg.se/
Kiixxzz

Klart att det är därför folk vill träffa dig helt plötsligt!! Folk nu förtiden är tyvärr såna att dom kommer bara till en när man blir gravid, tro mig du kommer märka det mer sen när din tös har kommit !!

Men det bästa du kan göra, det är att sätta dig ner med penna och papper, fundera och skriva upp vem av dina vänner som verkligen inte utnyttjaer dig, vem som alltid stått vid din sida och alltid kommer göra det!! Sen när du har gjort det så utgår du ifrån dom, träffar typ bara dom "äkta" sen när tösen din har kommit.. För du vill väl ändå inte att ditt barn ska växa upp bland falskhet och lögner?!

Ha det bäst & lycka till =) / Emelies kusin

2010-11-25 @ 13:00:00
cornelia

Sjukt bra blogg, har bestämt mig för att följa den.

Kram :)

2010-11-25 @ 16:50:12
URL: http://lisaacornelia.blogg.se/
Sandra

Hejsan :)

Gud vad spännande blogg :) Måste bara följa den ! :))

Lycka till!

2010-11-25 @ 21:05:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0