26/11-2010

anonym på kommentarerna, vem e du? det blir lite svårt att höra av sig när man inte vet vem det är ;)




hejsan gott folk där ute!
hoppas ni alla mår toppen, för det gör iallafall jag! :D


idag blev det först skolan, sen stack man till stan och träffade nathalie en liten stund och hade trevligt,
nu sitter man här och har sparkar i magen stup i kvarten för att towa inte kan sova :(
Men min navel börjar bli ful nu.. kolla på den i spegeln innan och jag blev inte nöjd över vad jag såg..
jag tycker inte riktigt om sånna navlar, det är inte snyggt liksom? :p

men jag får väl överleva, för magen kommer ju växa betydligt mer..
jag är iallafall glad att folk är glada över min skull för jag har inte klarat det om alla hade blivit sura.
men jag har min älskade barnvakt när towa kommer, och det är säkert! <3nathalie :)

Var och hälsade på "han" idag också, och jag vet inte RIKTIGT vad hans reaktion var, men troligen blev han glad och stolt, men på något sätt så blev han kanske ledsen.. för han ville samma sak som mig, ha barn i ett förhållande, men vi får se hur det blir i framtiden. Jag ska iallafall bo hos min mamma ett bra tag & han får givetvis komma hur ofta han vill och hälsa på, inga problem.. det är ju trots allt hans blod också!

Det enda sorgliga med den historien är att jag inte får rida, jag kommer typ...... dö av saknad uppe på nellie? (min medryttar/sköt-/foderhäst)

Enligt "han" så måste jag vila väldigt mycket, jag får inte ligga på rygg, jag måste äta mycket grönsaker och frukt och jag måste äta jätte mycket... Låter han som en beskyddare eller vad? ;)

jag är ändå glad att det är han, för han är inte som alla andra. Han kan ta sitt ansvar om han verkligen måste..
'I still like you'

Snart blir det en sväng ner till Trf (ridskolan) och säga att jag ska sluta rida, eftersom jag snart ska ha barn.. :D
wiiiiie, gud vad jag e glad! :D

nej, sorry mina vänner... nu måste jag faktiskt gå igen, men ni fick lite att läsa om, hoppas det är intressant ;)
nu ska jag faktiskt bege mig ner till trf, snacka med lina och sen åka in till malmö och ta tåget till teckomatorp till my!! :) jag kommer hem imorgon, annars får ni ett inlägg ikväll :D

pussssssssssen




Kommentarer
xLooooverx ;D

Hejhej!



Åh, jag bli lite avudsjuk över att du ska bli mamma!

Även om jag e jättemkt för ung vill jag oxå ha en liten bebis ;)



Jag blir så glad när jag läser dina blogginlägg :D

De flesta i din ålder hade nog gjort abort men du kämpar på!



Du e typ min förebild x)

2010-11-26 @ 16:44:51
ÄLSA PÄLSMÖSSA

Hehe, den anonyma kommentaren kom från mig, glömde skriva namn (a)



love u <3

2010-11-27 @ 17:12:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0