27/11-2010 kväll!

Hej mitt goa folk!

Jag har faktiskt precis kommit hem efter en helt underbar dag!

var först i stan med världens bästa vän <3marica fagerlund
sen åkte jag på kalas i malmö.. fick en hel påse med kläder till lilla älsklings towa
+ en blombukett som va så fin från min käre bror!
kan ni tro att jag blev glad eller vaddå? :))
kläderna var verkligen jätte fina, och nu när jag fått dom så längtar jag ännu mer.. det är sjukt!
Jag hade ju tur som "bara" får vänta i 2,5 månad på towa medans andra får vänta 9 månader (a)
nu e klockan 22.32 och towa e faktiskt vaken?! det känner jag -.-

Jag är riktigt godis sugen hela tiden! det är lite synd, man vill ju inte att towa ska bli fet? :(

vad har ni själva gjort en sån trevlig lördag kväll än att ha varit ute och druckit som nördar? ;)

jajadå... jag ska inte störa med, så får ni ha en fortsatt go' kväll, för det ska jag nere vid tvn!

pussssssssen

här kommer en bild på blombuketten jag fick!

från bror <3

tack min käre bror, jag älskar dig! <3


Kommentarer
marica

blev din kusin glad för tröjan? :D

loveu<3

2010-11-28 @ 14:13:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0