27/11-2010

Hej och hopp!
Idag är jag så fett sugen på att rida i snön, men det får jag ju inte för att towa ligger i magen.. :(
men jaja, towa ska också börja rida har jag bestämmt ;)

Vaknade vid halv 11 av att någon "puttade" på min arm ifrån magen, undrar vem det är? (A)
hon ville tydligen inte att jag skulle sova längre, men jaja, jag kommer ju inte få sova någonting sen heller....
MEN DET GÖR VÄL INGENTING? :(
- tänk att towas person nummer blir 110301-....  sött! :p

Idag ska jag få massor av baby-kläder av min farbror som ska lämna bort sina som min kusin haft,
sen ska jag åka till ett annat babyvaruhus med mamma och checka lite där, för vi var på babyland igår vid IKEA i malmö och kollade, och där hittade vi ett sånt underbart skötbord med badkar undertill, och det vill jag ha?! :D

Aja, det blir kalas lite senare för kusinen som verkligen AVGUDAR mig, hihi :*

men ni får verkligen ha en bra dag, för nu ska jag faktiskt ut till nellie och mysa med henne en stund! :)

pussen




"
Jag blir så glad när jag läser dina blogginlägg :D
De flesta i din ålder hade nog gjort abort men du kämpar på!

Du e typ min förebild x)"

- vad bra att du tycker det, det är ju det som är meningen nästan ;)
dom flesta i min ålder hade inte ens velat ha ett barn, men eftersom jag älskat barn i hela mitt liv, så ville jag ha kvar lille towa babe <3

tack för att jag e det, men du ska inte ha barn nu?! vänta... gå ut skolan och umgås med dina vänner medans du kan. Jag kommer ju också ha roligt snart, eftersom jag har min dotter att ta hand om, men det är något helt annat! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0