28/11-2010

HEJ GOTT GOLK, JAG HOPPAS NI HAR LÄNGTAT EFTER ETT INLÄGG? ;)



som sagt, jag hoppas ni har väntat på ett inlägg? ;)
Klockan är nu 20.00 och jag kom nästan precis hem från julmarknaden i stan..
fick med mig lite mamma kläder hem, fast jag ser ändå inte ut som en kärring ;)
Jag måste ge ett + till mamma jeans, för dom drar man bara på... men sen tog den nästan stopp vid magen! :p
idag är jag faktiskt i vecka 27+2 :D

Jag tänkte visa er 4 plagg från gårdagen som jag fick till towa, jätte söta saker, och jackan blev jag helt förälskad i, tänk om vi "vuxna/ungdomar" också kunde gå i dom? :D  riktigt snyggt! ;)

Jag har faktiskt tänkt på en sak hela dagen nästan, och det är att det finns nästan ingen som är ung mamma nu för tiden, därför har jag nästan ingen som jag har något gemensamt med förutom Nathalie som fått liam & "micah" som fått kelly.. men det är väldigt bra att ha dom, för dom verkar så glada över att ha fått sina små bebisar medans någon annan kanske berättar för mig hur fel jag gör som behåller min bebis..
varför inte vara glad för att jag ska få barn.. istället för att trycka ner mig och få mig på andra tankar?
ibland förstår jag inte människor.. men jag har märkt att det går väldigt fort genom stan iallafall... nu kommer alla "gamla" tillbaka och säger hej. Ja visst är det skönt att dom hittat tillbaka.. men kan det kanske inte vara för att dom hört att jag ska få bebis? ;)

jaja, man får väl nöja sig med livet, och jag nöjer mig för fullt!

min mage växer otroligt snabbt måste jag säga... nu börjar jag få sån äcklig "mamma-navel"..
dom är faktiskt inte riktigt snygga. Men som någon sa, så kommer jag nog sakna min mage när towa kommit ut.. för då är det lite tomt i magen, och som vissa säger så hänger fläsket :p
- men det får jag faktiskt leva med.. jag får väl träna bort det senare i livet ;)

till <3marica: jadå, hon blev super glad för tröjan! :D

pussssssen på er alla!
- glöm inte att vara snälla nu, för snart e det jul! :D



kläder<3
towas fina kläder.. eller några av dom! :)




Kommentarer
Josefine

Grattis!

Skit i vad folk säger, du kommer märka när Towa kommer ut att folk kommer inte bara snacka om dig, utan även om Towa.

Och det är bara att skita i.

Men tycker du ska passa dig för Amanda..

Kan bara säga hur mycket hon förstört för mig och många andra, hon snackar en massa skit, och är duktigt falsk!

Lycka till med Towa!

MVH Josefine

2010-11-28 @ 21:40:56
URL: http://josefinesekarlsson.blogg.se/
Anonym

Tänk ändå att du har ett nytt liv i din mage och du ska uppfostra det och inte mer med det,du är bara femton år och jag tycker att det är helt sjukt. Men vissa kanske inte klara av att göra abort. Och jag tycker att du gjorde helt rätt att behålla "towa" för själv är jag helt emot abort. MAn dödar ju ett liv, ett barn.

Och jag verkligen avgudar dig för att du verkligen vill göra det och ge det en chans.



Men hur känns det med ett liv i magen? Är det inte liksom en häftig känsla, liksom. Där inne ligger mitt barn, bara mitt.

Oroar du dig om uppfostran till "towa"? Är du inte rädd för att hon ska bli en "gangster" och skiter i allt?

TAKSAM FÖR SVAR!!

2010-11-28 @ 22:10:16
Rebecka

Asså var det att ni va så jävla oansvarliga och inte skyddade er, eller skyddade ni er men att det inte höll? Känns så jävla onödigt att folk får oväntade barn i så ung ålder när det inte är så jäkla svårt att skaffa skydd och att skydda sig ..!!

2010-11-29 @ 11:51:27
alleee

fler inlägg,, JA TACK!



btw, när kan vi träffas så jag får mina byxor?XD mamma tjatar på mig varje dag x_X

saknar dig, och tycker du r modig som går igenom allt det här<3

2010-11-29 @ 18:52:09
URL: http://alleelskafrancy.blogg.se/
Nathalie

tror ingen kan ångra att få ett barn, man får så mycket mening i livet det är underbart, visst det är jobbigt att man förlorar många vänner, men man får verkligen reda på villka som är dom äkta:) . usch det är härligt att vara mamma <3. (jag har redan gått ner 17 av mina 20 kg och jag ser nästan ut som vanligt igen) haha, det är bara att gå ut och promenera ;)

2010-11-29 @ 21:04:23
URL: http://lillemoors.blogg.se/
Anna

Du är en underbar och stark människa och du väljer rätt!

2010-11-30 @ 07:59:06
Linda

Dom kläderna känner jag igen dom har mina söta flickor haft kram

2010-12-03 @ 13:59:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0