ett extra inlägg..

Hej gott folk igen, förlåt för väldigt många inlägg samma dag, jag lovar, det ska inte hända igen ;)



Idag blev det först madde vid 12.00-13.00 sen började man skolan 13.05.
Gick på en lektion, sen gick jag till övre och träffa bella, snackade med henne tills 15.00
sen gick jag till min barnmorska, lyssnade på towas hjärt ljud, och helt plötsligt sparkar hon upp på den "mikrofonen" så hon råkar ta ner sån salva i naveln på mig, jätte trevligt.. verkligen ;)
sen blev det Mc'Donalds, för jag blev så otroligt sugen på det, inte riktigt bra, men en gång gör nog inte så mycket.. men nu sitter jag här hemma, och på måndag ska jag till barnmorskan igen och ta blodprov och sånt trevligt.

detta var ett rätt onödigt inlägg, men towa är så galen att jag måste berätta när hon varit "dampig" =)

ha det så bra där ute.. hoppas ni följer min blogg varje dag! :D

kram zettan & "towa" <3


Kommentarer
Anonym

Ju fler inlägg om dagen desto bättre, hihi :)



Jag saknar dig babe! du skulle ju kommit någon helg !!<3

fast det är kanske lite svårt nu med Towa och allt, men hör av dig när du har tid! <3

2010-11-26 @ 14:15:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0