Hej alla trevliga människor!

Hejsan alla trevliga människor!
Välkomna till min blogg.


Jag hade tänkt att berätta lite grann om min graviditet/mamma som ung,
och jag tänkte hålla på enda fram tills lilla "towa" kommer och även efter!

På denna bloggen tänkte jag berätta lite grann om när jag fick reda på att jag var gravid,
hur långt gången jag var då, hur jag mår nu, om min graviditet, varenda dag i mitt liv fram till "towa" föds,
och även efter.

Jag kommer skriva så mycket jag kan, men ska försöka att skriva varje dag, jag lovar! ;)

Jag hoppas ni kommer tycka det är intressant att läsa den, och säg gärna till era vänner!!

Vi hörs!
kram "zettan" ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0