Svar på kommentarer!

Tänker svara lite på kommentarer nu, är inte riktigt expert på detta, men jag hoppas ni förstår svaren! ;)





1.
"Emma!"

Kan du inte berätta lite om pappan? Var det bara ett engångsligg eller har ni ett seriöst förhållande. Vad tycker han om att han ska bli pappa? Berätta :D Och så har jag några andra funderingar. Du är ju så ung och fortfarande ett litet barn. Jag menar, du har ju inte direkt hunnit "leva livet". Typ åka utomlands med vänner och festa skiten ur er. Och ja, du fattar. Om du inte hade varit gravid nu, hade du velat ha ett barn ändå eller hade du väntat? :)




- Visst skulle jag vilja berätta om pappan, men ibland uppstår det lite komplikationer så vid vissa tillfällen är det inte riktigt lämpligt att berätta vem fadern är förrens han fått veta & jag är säker.
Vi har inte något seriöst förhållande, och ärligt talat har jag aldrig haft det med någon av dom som kan tänkas vara pappan.. Jag ska helt enkelt ta faderskapstest. Om pappan inte vill vara med på papperna,
så tänker jag skriva fader okänd men sedan berätta det för towa när hon blir äldre.

Helt ärligt hade jag faktiskt väntat med barn, för om man inte riktigt är mogen så vet man inte riktigt vad man ska göra oavsett om man går "föräldrarkurs" eller något annat. Men har man bra hand om barn och så, så är det inte helt fel om nu kanske har ett "tråkigt liv" ;)
Själv kan jag inte vänta mycket längre på att towa ska komma, jag är liksom "redo" för detta nu och vill bara att tiden ska gå fortare!!
Jag har inte hunnit leva livet än, men jag ska säga er att det är nästan bättre att få barn om man tänker som jag, än att gå ut och supa skallen av sig. Man blir mer mogen när man får någonting som man måste ta hand om i 18 år framöver. :)
hoppas du fick svar på dina frågor, fortsätt gärna ställ fler! :)







2.
"Kiixxzz"
Klart att det är därför folk vill träffa dig helt plötsligt!! Folk nu förtiden är tyvärr såna att dom kommer bara till en när man blir gravid, tro mig du kommer märka det mer sen när din tös har kommit !!
Men det bästa du kan göra, det är att sätta dig ner med penna och papper, fundera och skriva upp vem av dina vänner som verkligen inte utnyttjaer dig, vem som alltid stått vid din sida och alltid kommer göra det!! Sen när du har gjort det så utgår du ifrån dom, träffar typ bara dom "äkta" sen när tösen din har kommit.. För du vill väl ändå inte att ditt barn ska växa upp bland falskhet och lögner?!




- Absolut vill jag inte att lilla towa ska växa upp med falskhet och lögner, absolut inte!
Jag har mina nära vänner som jag verkligen håller i, sedan finns det folk jag umgås med som inte är ett dugg äkta, men bara för att inte göra dom besvikna, så umgås jag med dom.. vilket är ett stort j*vla misstag, för det är ju dom som sviker mig.

Men jag ska ta ditt tips och sätta mig och skriva ner folket...
hoppas du fick svar på din fråga, och ställ gärna fler! :D



Kommentarer
Lotta

Fick själv barn tidigt. "Leva livet" kan man göra fast man har barn:). Lyssna bara på positiva åsikter, det är trots allt DITT liv det handlar om.

Lycka till med allt i livet.

Kram

2010-11-26 @ 08:38:46
Lina

Hur många är det som kan tänkas vara pappa?

En sak jag tycker du ska vara på din vakt om är Amanda Höglund tror jag hon heter, hon utnyttjade min syster bara för hon var gravid och när det inte passade henne så var man en stor idiot osv.

Lycka till med bebisen! Och allt annat självklart!

Kram Lina

2010-11-26 @ 13:12:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0