1 månad och 9 dagar.

hehehe, idag är towa 1 månad och 9 dagar....
och helvetet har redan börjat! :p

hon vill inte somna i sin säng, hon måste somna i min famn.
hon kan ALDRIG ligga/sitta still, måste röra sig HELA tiden.

sen kommer det bra......
hon skrattar och ler nästan hela tiden nu.
hon gör så otroligt söta miner HELA tiden.
OCH hon har mina ögon och läppar! :D <3



ooohjaja.
i fredags var jag och towa bara hemma och slappa tror jag, kommer knappt ihåg.
sen i lördags, var jag först hos min vän marica & vår vän maria.. haha.
sen vid 4 åkte jag till höllviken på kalas för robin, veronica och bv-gelan.
sen vid 8 kom mamma och hämtade oss, för hon var trött och där gick inga bussar hem.
Sen idag har jag och snäckan bara precis slappat, förutom att vi gick till stan och käkade en hamburgare och träffade på ellan och mimmsan! :)

Imorgon blir det först försäkringskassan för att hämta en blankett om att ändra "mellan"-efternamnet på towa till jensen. Hon ska heta Michaela Towa Vanessa Jensen Borggren. lite långt, men whatever ;) haha!
sen blir det hem till Micke&Hildas hus, som gelan passar. och kanske ta ett dopp? vem vet.. dom har inomhuspool (A)
hehe!

Och sen på tisdag ska faktiskt tommy passa towa dom 2 timmarna jag går i skolan.. :D
min mamma ska såklart vara med, för han vet inte hur man bytar blöja och han känner ju inte towa riktigt, så hon ska vara med nu på tisdag och sen på torsdag igen dom 2 timmarna.. :D så han lär sig! :)
- han kommer bli en jätte bra pappa.. tack o lov! :)

- som ni kanske förstod där, så ska tommy passa towa från 10 till 12, på tisdagar och torsdagar när jag är i skolan! :) så jag ammar henne innan och sen efter jag lämnar och hämtar henne :)
'vi får ju börja med en mjukstart. :)


Ha en god natt, för det ska jag försöka!! naaaatttiiii :*
/ Lizette & sovande towa!



Kommentarer
Beatrice

Hej Lisette, Bea här. Om du kanske kommer ihåg mig? från kunskap, hon tjejen med långt, svart hår och kompis med Cilal? ;) Tänkte att jag skulle kommentera och säga att det är en sjuuukt söt unge du har och jag blev ganska chokad när jag såg bloggen, men gud vad ni är lika! :o Men ja, hoppas bara ert bästa nu, saknar dig! :)

2011-04-11 @ 10:30:40
URL: http://beatricelindberg.myshowroom.se/
Majsi

skulle man kunne få en fin bild på er alla tre nu?? :D

2011-04-11 @ 19:24:16
r,

har du någon bild på pappan som du kan lägga upp?

2011-04-12 @ 15:47:12
Mimmi

Berätta lite om allt mysigt! Måste ju finnas så mycket myyys! :D

2011-04-12 @ 18:12:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0