2011-04-04

molly
"har pappan fått träffa henne mer på riktigt nu när ni vet helt säkert att han e pappan?"

- Tommy som är hennes pappa, fick komma på besök igår med hans familj och träffa towa. Men själv var jag inte med, eftersom jag för tillfället inte tycker om när någon annan håller towa och jag är inte riktigt förtjust i tommy just nu.. varför kan säkert komma lite senare någon gång ;)


anonym

"blir så glad för din skull :) Men har blodcirkulationen blivit bättre i hennes händer?"

- tack så mycket! Ja blodcirkulationen har blivit mycket bättre.. det är bara när jag bytar blöja hon knyter jätte hårt med nävarna och blir helt blå eftersom hon inte tycker om att inte hålla i något.. :(



Ylva
"va du o tommy tillsammans o kära eller va de mer "att de bara hände"?
gillar din blogg jättemycket! du verkar vara väldigt stark! <3"

- nä, jag var kär i honom, men han "lekte" nog mest med mig vilket jag inte insåg då.. så det typ "bara hände".
men det gör inte att jag älskar towa mindre, hon är min solstråle! <3
tack så mycket, jag försöker iallafall! :D


felicia
"åh så vacker hon är! hon är lik dig på denna bilden :)!"

- tack så mycket! absolut, hon är mest lik mig ;)
hon har bara fått pappans näsa.. men mina näsborrar (A) hehehe
inte för att det kanske är något att vara stolt över, men ändå ;)



måndag!

Idag är det måndag, och jag har varit i skolan en liten stund.
saknade towa som satan, men jag överlevde.. stolt! ;)

Igår var towas pappa Tommy här med hans familj och hälsade på towa, men jag var inte här, jag åkte och tränade hästar, för jag vill för tillfället inte umgås med tommy tillsammans med towa, och jag hatar när någon annan håller towa.. jag blir så avundsjuk :(
men det gick tydligen bra, för mamma var här såklart!

Imorgon blir det först skolan, sen blir det familjecentret med towa o mamma & sedan stan skulle jag tro med towa och träffa anna! :) <3

annars händer inget nytt...
livet rullar på, towa skrattar och har roligt & jag bara lever för henne :D
min lilla solstråle! <3



min prinsessa <3


Kommentarer
Anonym

tror du att du o tommy kommer att komma överrens så småningom?



älskar din blogg, kan du inte få någon att fota dig o towa tillsammans och lägga upp nån sån bild här :)

2011-04-06 @ 09:56:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0