dåligt samvete

nu har jag riktigt dåligt samvete ... jag är jätte ledsen för dålig uppdatering, men jag trodde fel när jag sa att jag skulle hinna sitta mer vid datorn när towa kommit! :(

hon är så alert, pigg och glad hela dagarna, och vill nästan aldrig sova. det är jätte kul att kunna ha henne vaken typ 4 timmar och mysa&busa. hon är så söt när hon ler, och hon har redan hittat en bästa vän - min bästa vän bella. ;)
dagarna rullar på och om 11 dagar är towa 2 månader. Helt sjukt....
just nu ligger hon och sover i vagnen, eftersom vi kom hem för en timme sen och det är rätt skönt att hon äntligen fattat att hon kan sova i en stillastående vagn! :)
när hon vaknar ska hon faktiskt ha mat, sen ska vi gå och lägga oss!

imorgon ska jag på återkoll på mödravården, och jag är livrädd... tycker inte om gynekologiska undersökningar.. det bådar aldrig gott! :P

men bella ska iallafall följa med mig, för efteråt ska vi handla en klänning, kofta och tights jag ska ha på towas dop.
som vi redan har bokat! :D - nästan iallafall (A)
för hennes klänning är bestämmd. en rosa fin klänning<3 hehe
det har varit min kusins, men den är så otroligt fin, så jag ville låna den :D


idag har jag varit och handlat lite till towa, för hon har redan storlek 62 i pyjamaser med fötter.. annars har hon 56! :)
för denna månaden har pengarna bara rullat in på kontot, lite konstigt är det.. men så blev det tydligen!
vet att man egentligen inte ska prata om ekonomi på internet, men någon kanske kan förklara varför jag redan fått dubbelt så mycket som jag ska få den 25 april? weard.

aja..  nu ska jag dralla vidare ner och kolla till henne, och sover hon fortfarande så ska jag ta någonting att äta. godnatt på er, ni får ha det så bra tills nästa uppdatering.... jag ska försöka bli bättre! :( kramen på er..



shiiiiit så liten min älskling var.. min underbara ängel <3
SNART SKA JAG TATUERA MIG! :D


Kommentarer
mammatilltindra

Japp det är för att från och med hon föddes får du 180 kr dag minus skatt. Altså får du från när hon föddes till den 20 mars. Sedan från 20 mars till den 20 april och den 25 får du från den 20 april till den 20 maj och så fortsätter det så :) hoppas du förstod ;)

2011-04-20 @ 18:23:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0